Riihimäki-Seura ry on Riihimäen kaupungin alueella toimiva kotiseutuyhdistys, joka on perustettu vuonna 1935. Riihimäki-Seuran tehtävänä on vaalia kotiseutua aktivoimalla kuntalaisia kaupunkinsa kehittämiseen sekä kulttuuriperinteen suojelemiseen ja kotiseudun historian tallentamiseen. Seuran toiminta suuntautuu kotiseututyön merkityksen tunnetuksi tekemiseen. Tätä työtä toteutamme seuraamalla kunnallispolitiikkaa ja reagoimalla seuran intresseissä oleviin asioihin. Teemme tarvittaessa myös kuntalaisaloitteita ja muita esityksiä seuralle tärkeistä asioista. Lisäksi olemme vakiinnuttaneet asemamme Riihimäen kulttuurielämässä.

Liity Riihimäki-Seura ry:n jäseneksi. Lähetä yhteystietosi jäsensihteerille ja maksa ikuisuusjäsenmaksu 30 € seuran tilille FI 43 5396 4740 0192 97. Johtokunta hyväksyy uudet jäsenet heti seuraavassa kokouksessaan.